Kategorie
Bez kategorii

ISTQB® poziom podstawowy test online

Zgaduję, że skoro jesteś na tej stronie, to prawdopodobnie przygotowujesz się do egzaminu ISTQB® na poziomie podstawowym. Znajdziesz tutaj przykładowy test egzaminu ISTQB® poziomu podstawowego, który możesz ćwiczyć do woli online. Nie dostaniesz po zdaniu certyfikatu. Nie jestem ośrodkiem egzaminującym. Niemniej po zakończeniu każdego testu w podsumowaniu zobaczysz swój wynik, a także listę pytań z prawidłowymi odpowiedziami.

Test ISTQB® umieszczony na tej stronie ma na celu umożliwienie Ci przećwiczenia i lepsze przygotowanie się do egzaminu.

Zanim zaczniesz test, pozwól, że wyjaśnię Ci, jak on działa.

Pytanie, które znajdziesz w teście online, dostałam dzięki uprzejmości sjsi.org. W puli pytań znajdują się wszystkie zadania przykładowych egzaminów ISTQB® Poziom podstawowy ze zbiorów A, B, C na rok 2018. Podkreślam to, ponieważ chcę, byś wiedział, że autorem pytań nie jestem ja. Pytania, które dostaniesz na egzaminie ISTQB®, nie będą i nie muszą być te same.

Po rozpoczęciu testu system wylosuje losowo 40 pytań z puli 120.
Dostaniesz 60 minut na zakończenie testu.
Po ukończeniu testu otrzymasz podsumowanie testu wraz z listą wszystkich pytań i prawidłowych odpowiedzi do nich.

Test możesz wykonać dowolną ilość razy.
Dostęp do testów jest bezpłatny. Jeśli wolisz wersję papierową, możesz pobrać ją ze strony sjsi.org.

Wersja mobilna
Niektóre pytania są długie, zawierają obrazki. Test i strona działa na telefonie, ale może być mało czytelny.

/40
31532

ISTQB FL

Próbny egzamin ISTQB® Poziom Podstawowy

1 / 40

(zbiór A, pyt. 18, 2018)

Jesteś zaproszony do udziału w przeglądzie opisu wewnętrznego procesu tworzenia dokumentów. Celem tego opisu jest przedstawienie podziału pracy pomiędzy osobami pełniącymi różne role i zaangażowane w proces w sposób, który będzie zrozumiały dla wszystkich. Przegląd jest oparty na następującej liście kontrolnej:

  1.  Czy dla każdej czynności zdefiniowano w jasny sposób osobę ją wykonującą?
  2.  Czy dla każdej czynności zdefiniowano w jasny sposób kryteria wejścia?
  3.  Czy dla każdej czynności zdefiniowano w jasny sposób kryteria wyjścia?
  4.  Czy dla każdej czynności zdefiniowano w jasny sposób role wspierające i ich zakres odpowiedzialności?

Przeglądowi opartemu na tej liście poddawany jest następujący fragment dokumentu:

„Po sprawdzeniu kompletności i poprawności dokumentacji klienta architekt oprogramowania tworzy specyfikację systemu. Gdy architekt oprogramowania ukończy specyfikację systemu, zaprasza testerów i weryfikatorów do przeglądu. Lista kontrolna opisuje zakres przeglądu. Każdy zaproszony recenzent tworzy – w razie potrzeby – komentarze do przeglądu i kończy przegląd oficjalnym komentarzem „gotowe”.

______

2 / 40

(zbiór B, pyt. 19, 2018)

Która z poniższych odpowiedzi NAJLEPIEJ opisuje testowanie eksploracyjne?

______

3 / 40

(zbiór B, pyt. 2, 2018)

Która z poniższych odpowiedzi wyraża jeden z głównych celów testowania?

______

4 / 40

(zbiór B, pyt. 12, 2018)

Która z poniższych odpowiedzi zawiera NAJTRAFNIEJSZE porównanie celów testowania potwierdzającego i testowania regresji?

______

5 / 40

(zbiór A, pyt. 32, 2018)

Wskaż DWA czynniki, które mogą mieć wpływ na (początkowy) plan testów i być częścią tego planu.

______

6 / 40

(zbiór A, pyt. 36, 2018)

Który z poniższych elementów jest charakterystyczny dla szacowania testów techniką opartą na miarach?

______

7 / 40

(zbiór B, pyt. 18, 2018)

Poproszono cię o wzięcie udziału w przeglądzie opartym na liście kontrolnej, którego przedmiotem jest poniższy fragment specyfikacji wymagań opisujący system biblioteczny.

Bibliotekarze mogą:

1. Rejestrować nowych czytelników.

2. Przyjmować książki zwracane przez czytelników.

3. Przyjmować kary wpłacane przez czytelników.

4. Dodawać w systemie nowe książki na podstawie numeru ISBN, autora i tytułu.

5. Usuwać książki z systemu.

6. Uzyskiwać odpowiedź systemu w czasie nie dłuższym niż 5 sekund.

Czytelnicy mogą:

7. Wypożyczać maksymalnie 3 książki naraz.

8. Przeglądać historię swoich wypożyczeń i rezerwacji.

9. Otrzymywać kary za niezwrócenie książki w terminie 3 tygodni.

10. Uzyskiwać odpowiedź systemu w czasie nie dłuższym niż 3 sekundy.

11. Bezpłatnie wypożyczać książki na maksymalnie 4 tygodnie.

12. Rezerwować aktualnie wypożyczone (przez innego czytelnika) książki.

Wszyscy użytkownicy (bibliotekarze i czytelnicy) mogą:

13. Wyszukiwać książki według numeru ISBN, autora lub tytułu.

14. Przeglądać katalog w systemie.

15. Uzyskiwać odpowiedź na żądania w czasie nie dłuższym niż 3 sekundy.

16. Korzystać z łatwego w obsłudze interfejsu użytkownika.

Przydzielono ci pozycję listy kontrolnej, która wymaga przejrzenia specyfikacji pod kątem niespójności między poszczególnymi wymaganiami.

Która z poniższych odpowiedzi POPRAWNIE identyfikuje sprzeczności między parami wymagań?

______

8 / 40

(zbiór A, pyt. 28, 2018)

Które z poniższych stwierdzeń dotyczących przedstawionego diagramu przejść między stanami jest PRAWDZIWE?

ISTQB poziom podstawowy przykŁadowe zadanie ZESTAW A ZAD 28

9 / 40

(zbiór A, pyt. 7, 2018)

Które z poniższych działań jest częścią etapu procesu testowego „analiza testów” w procesie testowym?

______

10 / 40

(zbiór C, pyt. 15, 2018)

Czytasz historyjkę użytkownika z backlogu produktu, aby przygotować się na spotkanie z właścicielem produktu i programistą, odnotowując potencjalne defekty. Które z poniższych stwierdzeń jest prawdziwe w odniesieniu do tej czynności?

______

11 / 40

(zbiór B, pyt. 40, 2018)

Która z poniższych odpowiedzi zawiera NAJBARDZIEJ PRAWDOPODOBNE uzasadnienie przeprowadzenia projektu pilotażowego w związku z wdrożeniem w organizacji nowego narzędzia?

______

12 / 40

(zbiór C, pyt. 20, 2018)

Przed sesją planowania iteracji zapoznajesz się z historyjką użytkownika i jej kryteriami akceptacji. Definiujesz warunki testowe i powiązane z nimi przypadki testowe na podstawie historyjki użytkownika jako sposób zastosowania zasady „wczesne testowanie oszczędza czas i pieniądze”.

Jaką technikę testowania zastosujesz?

______

13 / 40

(zbiór B, pyt. 36, 2018)

Która z poniższych odpowiedzi jest NAJPRAWDOPODOBNIEJ przykładem ryzyka PRODUKTOWEGO?

______

14 / 40

(zbiór B, pyt. 30, 2018)

Która z poniższych odpowiedzi NAJLEPIEJ wyjaśnia korzyści wynikające z niezależnego testowania?

______

15 / 40

(zbiór B, pyt. 37, 2018)

Która z poniższych odpowiedzi NAJPRAWDOPODOBNIEJ NIE JEST przykładem POPRAWNEGO wpływu analizy ryzyka produktowego na testowanie?

______

16 / 40

(zbiór C, pyt. 7, 2018)

Tester uczestniczący w dyskusji na temat proponowanej struktury bazy danych zidentyfikował potencjalny problem z wydajnością związany z pewnymi typowymi wyszukiwaniami użytkowników i wyjaśnił możliwy problem zespołowi programistów. Który z poniższych jest testowym wkładem do powodzenia projektu, który NAJLEPIEJ pasuje do tej sytuacji?

______

17 / 40

(zbiór A, pyt. 14, 2018)

Która z poniższych odpowiedzi przedstawia role występujące w przeglądzie formalnym?

______

18 / 40

(zbiór B, pyt. 34, 2018)

Które z poniższych stwierdzeń dotyczących podejść do szacowania testów jest POPRAWNE?

______

19 / 40

(zbiór C, pyt. 38, 2018)

Rozważ poniższą listę niepożądanych wyników, które mogą wystąpić jako ryzyka produktowe i projektowe.

  • A. Nieprawidłowe sumy w raportach.
  • B. Zmiany w kryteriach akceptacji podczas testów akceptacyjnych.
  • C. Użytkownicy uważają miękką klawiaturę za zbyt trudną do użycia.
  • D. System reaguje zbyt wolno na wprowadzanie danych przez użytkownika podczas wpisywania warunku wyszukiwania.
  • E. Testerzy nie mogą zgłaszać wyników testów podczas codziennych spotkań (daily stand-up meeting).

Które z poniższych odpowiedzi poprawnie klasyfikuje te czynniki jako ryzyka projektowe i ryzyka produktowe?

______

20 / 40

(zbiór B, pyt. 29, 2018)

Która z poniższych odpowiedzi NAJLEPIEJ opisuje technikę zgadywania błędów?

______

21 / 40

(zbiór C, pyt. 40, 2018)

Które z poniższych narzędzi jest najbardziej przydatne do raportowania metryk testowych?

______

22 / 40

(zbiór C, pyt. 12, 2018)

System operacyjny dla rynku masowego jest zaprojektowany tak, by uruchamiał się na dowolnym komputerze z procesorem z rodziny x86. Przeprowadzasz zestaw testów, aby znaleźć błędy związane z obsługą różnych komputerów, które używają takiego procesora i by zbudować zaufanie, że produkt będzie działał na podstawowych markach komputerów.

Jakiego rodzaju testy wykonujesz?

______

23 / 40

(zbiór C, pyt. 6, 2018)

Rozważ następujące czynności testowe:

  1.  Wybór zakresu testów regresji.
  2.  Ocena kompletności wykonania testów.
  3.  Określenie, które historyjki użytkowników mają otwarte raporty o usterkach.
  4.  Ocena, czy liczba testów dla każdego wymagania jest zgodna z poziomem ryzyka produktowego.

Rozważ następujące sposoby, w jakim śledzenie może pomóc w testowaniu:

  • A. Popraw zrozumiałość raportów o statusie testów, by uwzględniały status elementów podstawy testów.
  • B. Spraw, aby testy były audytowalne.
  • C. Dostarcz informacje umożliwiające ocenę jakości produktów.
  • D. Przeanalizuj wpływ zmian.

Która z poniższych odpowiedzi najlepiej łączy czynności testowe z wybranym sposobem śledzenia mogącym wspomagać tę czynność?

______

24 / 40

(zbiór C, pyt. 8, 2018)

Który z poniższych jest przykładem pojedynczego zadania, które można wykonać jako część procesu testowego?

______

25 / 40

(zbiór A, pyt. 10, 2018)

Które z poniższych stwierdzeń porównujących testowanie modułowe z testowaniem systemowym jest PRAWDZIWE?

______

26 / 40

(zbiór C, pyt. 36, 2018)

Podczas projektu wykonywanego zgodnie z metodami zwinnymi zauważasz rozbieżność między interpretacją kryteriów akceptacji zaproponowaną przez deweloperów a interpretacją właściciela produktu. Tę rozbieżność omawiasz podczas sesji udoskonalania historyjek użytkownika. Które z poniższych jest zaletą niezależności testera na przykładzie tej sytuacji?

______

27 / 40

(zbiór A, pyt. 24, 2018)

W której z poniższych sytuacji zalecane jest testowanie eksploracyjne:

______

28 / 40

(zbiór A, pyt. 15, 2018)

Jakie działania są przeprowadzane w ramach planowania formalnego przeglądu?

______

29 / 40

(zbiór A, pyt. 38, 2018)

Testujesz nową wersję oprogramowania do ekspresu do kawy. Urządzenie może parzyć różne rodzaje kawy w oparciu o cztery różne parametry: wielkość napoju, ilość cukru, dodatek mleka i rodzaj syropu. Kryteria są następujące:

  • Wielkość kawy (mała, średnia, duża).
  • Ilość cukru (brak, 1 jednostka, 2 jednostki, 3 jednostki, 4 jednostki).
  • Mleko (tak lub nie).
  • Syrop smakowy (brak, karmel, orzech laskowy, wanilia).

Sporządzasz raport o defekcie zawierający następujące informacje:

Tytuł: Niska temperatura kawy.

Krótkie podsumowanie: Po wybraniu kawy z mlekiem czas przyrządzania napoju jest zbyt długi, a temperatura jest zbyt niska (poniżej 40 °C).

Oczekiwany rezultat: Kawa powinna mieć standardową temperaturę (około 75°C).

Poziom ryzyka: Średnie.

Priorytet: Normalny.

Jaką cenną informację pominięto w powyższym zgłoszeniu defektu?

______

30 / 40

(zbiór C, pyt. 10, 2018)

Które z poniższych stwierdzeń jest prawdziwe?

______

31 / 40

(zbiór A, pyt. 31, 2018)

Która z poniższych miar jest NAJBARDZIEJ przydatna w kontekście monitorowania wykonywania testów?

______

32 / 40

(zbiór B, pyt. 10, 2018)

Załóżmy, że wykonywane testy mają następujące atrybuty:

  • Testy są oparte na specyfikacjach interfejsów.
  • Testowanie skupia się na wykrywaniu defektów w zakresie komunikacji.
  • Podejście do testowania obejmuje zarówno testy funkcjonalne, jak i strukturalne.

Testy którego poziomu są NAJPRAWDOPODOBNIEJ wykonywane?

______

33 / 40

(zbiór C, pyt. 39, 2018)

Właśnie zakończyłeś projekt pilotażowy wprowadzania narzędzia do testowania regresji. Rozumiesz narzędzie znacznie lepiej i dostosowałeś do niego swój proces testowania. Zestandaryzowałeś podejście do korzystania z narzędzia i związanych z nim produktów roboczych. Który z poniższych to typowy cel projektu pilotażowego automatyzacji testów, który należy jeszcze wykonać?

______

34 / 40

(zbiór C, pyt. 5, 2018)

Programiści często piszą i wykonują testy jednostkowe kodu, który sami napisali. Które z poniższych podejść / cech wyznaczających sposób myślenia i działania testera jest TYM, do którego programiści powinni się dostosować, aby skutecznie przeprowadzać testy jednostkowe?

______

35 / 40

(zbiór B, pyt. 28, 2018)

Który z poniższych opisów pokrycia decyzji jest POPRAWNY?

______

36 / 40

(zbiór A, pyt. 33, 2018)

W której z poniższych odpowiedzi wymieniono typowe kryteria wyjścia z testowania?

______

37 / 40

(zbiór B, pyt. 21, 2018)

Aplikacja fitness mierzy liczbę wykonanych każdego dnia kroków i przedstawia informacje zwrotne, aby zachęcić użytkownika do dbania o formę.

Kategorie odpowiadające poszczególnym zakresom liczby kroków są następujące:

próbny egzamin ISTQB poziom podstawowy zestaw B zadanie 21

Który z poniższych zbiorów danych wejściowych do testów pozwala uzyskać najlepsze pokrycie klas równoważności?

38 / 40

(zbiór C, pyt. 4, 2018)

Właściciel produktu twierdzi, że Twoja rola jako testera w zespole zwinnym polega na znajdowaniu wszystkich defektów przed końcem każdej iteracji. Którą z poniższych zasad testowania należy zastosować, aby odpowiedzieć na to (nieprawdziwe) stwierdzenie?

______

39 / 40

(zbiór A, pyt. 39, 2018)

Która z poniższych korzyści może NAJPRAWDOPODOBNIEJ wynikać z automatyzacji testowania?

______

40 / 40

(zbiór B, pyt. 24, 2018)

Trwa testowanie systemu generującego mandaty za przekroczenie dozwolonej prędkości. Stosowana jest technika testowania w oparciu o tablicę decyzyjną. Zaprojektowano już dwa przypadki testowe odpowiadające regułom 1 i 4 przedstawionym poniżej:

ISTQB poziom podstawowy przykladowe zadanie ZESTAW B ZAD24 tabelka1

Załóżmy, że wymagane są następujące dodatkowe przypadki testowe:

ISTQB poziom podstawowy przykladowe zadanie ZESTAW B ZAD24 tabelka2

Wskaż dwa dodatkowe przypadki testowe, które pozwolą osiągnąć pełne pokrycie całej tablicy decyzyjnej (w połączeniu z przypadkami testowymi zaprojektowanymi już na podstawie reguł 1 i 4):

______

47 odpowiedzi na “ISTQB® poziom podstawowy test online”

Dzięki za te testy 😁 wersja papierowa już tak pokreślona ze trudno udawać że nie widać prawidłowych odpowiedzi 😉

Cieszę się, że jednak działa. Przy tej póli zadań (120) i każdorazowym losowaniu 40 prawdopodobieństwo powtórki jest dość duże 🙂

Właśnie się przygotowuję do egzaminu. Całkiem wygodny sposób, praktyczny 🙂 Podejrzewam, że w sieci nie znajdę już innych dostępnych pytań?

Czy tylko u mnie wygląda jakby nie dało się zaznaczyć odpowiedzi? to co zaznaczam nie jest w żaden sposób podświetlone… wygląda jakby form nie działał.

Cześć, dzisiaj naprawiłam ten problem. Na ten moment wybrane odpowiedzi są wyróżnione (zaznaczona opcja lub cheecbox mają różowe obramowanie). Mam nadzieje że to pomoże.

Zdecydowanie pomnoglo. Trzaskam testy, wyniki pozytywne są ale obawiam się, ze wynik pozytywny na teście z pytań probnych nijak nie zagwarantuje zdania na teście faktycznym. 😡

No niestety tego nikt nie zagwarantuje. Celem tych testów jest pomoc w nauce i bardzo mnie cieszy, że są dobrze odbierane. To taka pozytywna praca pandemiczna u mnie 😉

Bardzo mi miło czytać takie komentarze 🙂 Dzięki no i gratuluję zdania!

Ogólnie mega super sposób do przygotowania się i obycia z pytaniami na egzaminie ale ja bym dodał tutaj jakąś blokadę powtarzania się pytań – po raz kolejny mam ten sam zestaw pytań (może jedno albo 2 pytania pojawiły się z innego zestawu) i już nie muszę czytać treści zadań żeby odpowiedzieć na pytanie…

No niestety na to w jakiej kolejności i jakie pytania są losowane nie mam wpływu. Robi to wtyczka wpięta w wordpress. Cieszę się, że pytania się przydają 🙂

Po zakończeniu testu strona przetwarza dane bez końca przez czas nieokreślony, a po próbie odświeżenia zwraca błąd „Sorry.
We are unable to store your data.”

Nie wiem co było powodem i przykro mi, że nie mogłeś zobaczyć wyników. Na ten moment strona działa, sprawdziłam ją też jak zgłosiłeś problem i nie miałam błędu o którym napisałeś.

Witajcie!
Super sprawa z testami. Dzięki! Mało czasu mi zostało, to teraz nic innego nie robię, tylko „trzaskam” testy. Chociaż wyniki są słabe…
Pytanie, czy na egzaminie trafiają się te same pytania?

Dziękuję za pochwałę, niestety muszę Cię zmartwić. Pytania tu zawarte są przykłądowe ogólnie dostępne na stronie sjsi i raczej mało prawdopodobne abyś dostał dokładnie takie. Mogą być podobne ale nie identyczne. Co do wyników, to trzymam kciuki żeby się z czasem poprawiły! Powodzenia

Dziękuję bardzo. Pamiętaj ja tylko stronę zrobiłam i testy w formie elektronicznej, ale treść testów to zasługa pracy SJSI 🙂

Tak jest szansa, ja te pytania traktowałabym jako wskazówkę do tego jakie można pytania dostać. Sama instytucją egzaminującą nie jestem dlatego nie powiem czy dostaniesz podobne na faktycznym teście.

robienie tych testow to juz wrecz dla mnie rozrywka, planuje wkrotce podejsc do egzaminu, czy baza pytan ma szanse w przyszlosci zostac poszerzona? ewentualnie skad czerpac wiedze do egzaminu? Czytanie sylabusa usypia mnie w 2 minuty

Cześć, dzięki za pozytywny feedback! Próbuję poszerzyć bazę o pytania przykładowe w języku angielskim, ale póki co nie mam odpowiedzi co do możliwości ich użycia więc czekam 🙂

Mam dokładnie tak samo. Masło maślane, szczególnie I rozdział, potrafi skutecznie zniechęcić do samej nauki zawodu…

Dzięki wielkie za połączenie tych testów, super pomocne.
Niedługo zdaję zobaczymy co wyjdzie.
Ps. Uczę się z: 4xSylabus – zrobiłem własne notatki, 2xKsiążka ISTQB, notatki z grupy na Fejsie -super sprawa polecam no i egzaminy próbne.
Jako, że nie miałem z IT nigdy do czynienia, więc zobaczymy czy taki LAIK jest w stanie ogarnąć egzamin. Dam znać…. chociaż pewnie za pierwszym tylko zobaczę jak wygląda egzamin heheh

Fajnie, że sie przydają. Żałuję, że nie mogę znaleźć więcej pytań bo by się bardzo przydały. Ale może kiedyś mi odpiszą z ISTQB … Czy możesz podzielić się z jakich grup Facebookowych robisz te notatki? Zawsze uważałam, że każdy może nauczyć się bo to nie magia a wiedza nabyta. Jednym przyjdą pewne rzeczy łatwo, innym trudniej, ale nie jest tak, że się nie da. Poniżej w komentarzach dodałam też linki do znanych mi innych stron z pytaniami (to tak jakbyś chciał i z nich skorzystać). Poza tym, wymieniasz tyle źródeł z których się uczysz i sposobów, że nie ma bata myślę, że na pewno zdasz! Powodzenia!

Co do pytań to raczej nie ma ich więcej udostępnionych – przynajmniej prawnie.
Ja zdaje zdalnie na GASQ i prosiłem ich o podesłanie pytań próbnych (liczyłem na to, że dostanie takie „ich”:) ale wysłali te SJSI.
Mam znajomego co już długo pracuje w IT i znalazł mi testy po angielsku…. niestety są takie same jak te polskie, nawet kolejność się zgadzała.
Więc podejrzewam,że tylko jakieś na lewo ktoś może mieć, ale i w tu są małe szanse -40pyt /60min za mało czasu na „cokolwiek” 🙂

A więc tak- jestem po egzaminie zdalnym. Udało się 85%. Szczerze powiem nie wiem jakim cudem. Egzamin nie był łatwy, pytania, a właściwie odpowiedzi zagmatwane (np. weryfikacja/walidacja – odpowiedzi nie jak się nie trzymały Sylabusa). Tłumaczenie na polski takie sobie, czasem trzeba było zrozumieć kontekst zdania.
Wyszedłem z założenia, że jak są podobne odpowiedzi to zaznaczam taką w której słowo lub słowa były gdzieś przytoczone w Sylabusie 🙂
No i najwazniejsze- musicie mieć dobre łącze, ja udostępniłem z telefonu (nie mam stałego wifi od dostawcy) testowanie konfiguracji przed egzaminem przeszedłem, a na egzaminie musiałem ok 20razy łaczyć sie na nowo: telefon-komp (egzaminator co raz mnie nie widział i kazał się znowu połączyć). Czas ucieka, a ja się próbuje połączyć na nowo. No masakra, byłem pewny że nie starczy mi czasu, więc nie myślałem 2x nad odpowiedzią tylko leciałem aby szybciej. Ale uffffff mam to za sobą, czekam na certyfikat 🙂

Gratulacje! Dziękuję Ci bardzo za podzielenie się i tym jaki rezultat i tym jak było! Teraz już chyba kolejny krok będzie, pewnie szukanie pracy. Życzę Ci powodzenia! Myślę, że jeśli podchodzisz tak to nauki zawodu jak do nauki do egzaminu, to na pewno się uda. 🙂

Swój komentarz kieruję do ubiegających się o certyfikat.

Jeśli nie rozumiecie za dobrze Syllabusa na początku – to całkiem normalne – to te testy tutaj zdecydowanie pomogą Wam go w jakimś stopniu zrozumieć. Dodatkowo bardzo przystępna jest wiedza zawarta w książce „Zawód Tester”.

Jeśli chodzi o sam egzamin, pytania znacząco odbiegają od tych tutaj i nie jest to zarzut wobec autorki (zrobiłaś dobrą robotę), a przestroga dla tych, którzy myślą, że to działa jak egzamin na prawo jazdy. Absolutnie! Część pytań się w jakimś stopniu pokrywa, inne wymagają głębszej analizy, ABSOLUTNIE wszystkie wymagają znajomości Syllabusa i warto z niego wyciągnąć jak najwięcej, czasem jedno słowo lub szyk słów wszystko zmienia.

Pozdrawiam

Darek autorka strony nie jest autorką testów – to oficjalne przykładowe zestawy pytań egzaminacyjnych, które są dostępne na stronie SJSI.
Na grupie fb były osoby, które pisały, że trafiły na egzaminie jedno pytanie z tych zestawów (lub nawet ktoś miał 3).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.